رویداد ایده های ۱۰۰ میلیونی

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۰ کد : ۲۳۳۳۲ اخبار روز اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۳۸۱
رویداد ایده های ۱۰۰ میلیونی رویدادی است که هدف آن ایجاد شور و اشتیاق کار آفرینی جهت تقویت زیست بوم فناورانه و کسب و کارهای نوپا و وانش بنیان در دانشگاه است . بر اساس تئوری های کارآفرینی قبل از اقدام کارآفرینانه قصد کارآفرینانه شکل گرفته و پیش از آن اشتیاق کارآفرینانه نیاز است، لازمه اشتیاق کارآفرینانه ادراک نسبت به فرصت های موجود است که این رویداد بر این اساس طرح ریزی می گردد.
رویداد  ایده های ۱۰۰ میلیونی

این رویداد با هدف راه اندازی کسب و کار جدید از یک سو فرصتی ست برای ارائه دستاوردهای علمی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، اساتید دانشگاه ها، کارآفرینان، صاحبان ایده های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی است برای حمایت از طرح های نوآورانه در حوزه علوم انسانی. البته لازم به ذکر است که ایده می تواند خارج از حوزه هدف ولی با قابلیت پذیرش در پارک علم و فناوری دانشگاه باشد.

شرایط ایده پرداز:

به لحاظ توجیه اقتصادی و تعداد نفرات همکار یا فناوری حائز شرایط باشد تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات افزایش خواهد یافت. در صورتیکه ایده توسعه فناوری کسب و کار دانش بنیان یا . باشد در قالبهای حمایتی دیگر از تسهیلات بیشتر میتواند برخوردار باشد. ایده پرداز با هدف راه اندازی کسب و کار جدید می تواند استاد دانشجو، فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی یا خارج از دانشگاه با تخصص های مختلف مرتبط با کسب و کار مورد نظر باشد. عزم راه اندازی کسب و کار و رویکرد نوآورانه و فناورانه مهمترین شرط است.

فرآیند اجرا:

ایده ها از طریق سامانه STPARK.ATU.AC.IR در قالب مشخص ارائه شده، پس از مرحله غربالگری و اعلام به ایده پرداز، در قالب فرآیند پذیرش پارک مورد بررسی قرار گرفته و پس از ۳ ماه استقرار در پارک و وارد فرآیند اعطای تسهیلات خواهد شد. جهت ورود به فرآیند پذیرش در صورت نیاز مشاوره های تخصصی رایگان به ایده پردازان ارائه خواهد شد. حداقل تسهیلات اعطایی ۱۰۰ میلیون تومان بوده و در صورتیکه واحد فناور یا نوپای مستقر در پارک

شرایط ایده :

قابلیت اجرا داشته و تحقق پذیر باشد. توجیه اقتصادی داشته باشد. خلاقانه و نوآورانه باشد. ترجیحا فناورانه یا با کمک فناوری های روز صورت پذیرد. . با ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات و آورده شخصی ایده پرداز قابل راه اندازی باشد. در حوزه علوم انسانی یا نوآوری های اجتماعی باشد، ایده های دانشجویان و استادان دانشگاه علامه که خارج از حوزه هدف ولی با قابایت پذیرش در پارک علم و فناوری دانشگاه نیز امکان پذیر است.

مسابقه

سوال مسابقه: رشته تحصیلی شما از مسیر چه فناوری، آزمایشگاه، کارگاه، ابزار و تجهیزات یا.... می تواند به یک کسب و کار فناورانه منتج گردد که مسئله ای از جامعه حل نماید؟

توضیحات:

با بهره گیری از دانش استادان، جستجو در کسب و کارهای موفق دنیا، مطالعه مقالات بروز و خلاقیت بسترهای مورد نیاز کاربردی شدن علوم انسانی و نوآوری های اجتماعی را با تمرکز بر رشته تحصیلی، تخصص یا گرایش خود تبیین نموده و مشخص نمایید جایگاه چه آزمایشگاه تخصصی یا فناوری در زیست بوم نوآوری دانشگاه خالی است. همچنین چه کسب و کارهایی مرتبط با رشته تحصیلی شما وجود دارد که کمک به حل مسائل کشور نموده، حال جامعه را بهتر کرده، قابلیت توسعه سریع داشته و... به 3 ایده و پاسخ برتر یک میلیون تومان جایزه اعطا شده و در صورتیکه با همراهی استادان کمک به راه اندازی آزمایشگاه یا کسب و کار حائز شرایط نماید علاوه بر امتیاز پژوهشی و اعتبار مطالعاتی آن‌‌‌ امکان راه اندازی و بودجه مورد نیز ذیل نظر فرد یا تیم پیشنهاد دهنده فراهم خواهد شد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 48393740 , 48393741 در تماس باشید.

برای دریافت گواهی معتبر‌‌‌‌، نام و نام خانوادگی،کد ملی و شماره دانشجویی یا شماره پرسنلی خود را به شماره 09039594706 پیامک نمایید. 

"توجه"

علاقمندانی که دانشجو یا پرسنل دانشگاه علامه طباطبائی نیستند، لازم است جهت هماهنگی برای ورود به دانشگاه،نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره 09039594706 پیامک نمایند. 

کلید واژه ها: زیست بوم نوآوری ایده پردازی کارآفرینی مسابقه دانشجویی پارک علم و فناوری دانشگاه علامه طباطبایی ایده های 100 میلیونی علم فناوری


( ۲۶ )

نظر شما :