مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی

۲۶ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۲۴۲۶ خبر روز
تعداد بازدید:۲۶۵
مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور اعضای شورای پژوهش و فناوری در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی

جلسه تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی

در این مراسم آقای دکتر حسین پور معاون پژوهشی دانشگاه، ضمن تقدیر از تلاش‌های آقای دکتر امیر پناهی، گفتند: «پژوهشکده مطالعات و سیاست‌گذاری اجتماعی»، یکی از موفق‌ترین پژوهشکده‌های دانشگاه است. ما شاهد زحمات شما در سال‌های متمادی بوده‌ایم و قدردان هستیم. از اینکه چند سال متوالی در جایگاه رئیس پژوهشکده مطالعات و سیاست‌گذاری اجتماعی به انجام‌وظیفه مؤثر پرداختید، از شما سپاسگزاریم. ایشان همچنین ضمن معرفی آقای دکتر مشفق عضو گروه آموزشی جمعیت‌شناسی دانشکده علوم اجتماعی به‌عنوان رئیس پژوهشکده مطالعات و سیاست‌گذاری اجتماعی اظهار امیدواری کرد با تدابیر ایشان شاهد موفقیت‌های بیش‌ازپیش پژوهشکده باشیم.

آقای دکتر امیر پناهی عضو هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی با تشریح بخش‌های مهم از عملکرد پژوهشکده گفتند: حضور در جمع شورای پژوهش و فناوری و همکاری چندساله با مجموعه معاونت پژوهشی افتخاری بود که خداوند منان به بنده ارزانی داشت؛ از همراهی و همکاری معاون پژوهشی و سایر همکاران آن معاونت تشکر و برای یکایک مجموعه معاونت پژوهشی موفقیت روزافزون آرزو می‌کنم. همچنین برای آقای دکتر مشفق در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرده و آمادگی خود را برای همکاری با ایشان اعلام می‌دارم.

آقای دکتر مشفق ضمن تشکر از اعتماد آقای دکتر حسین پور و رئیس محترم دانشگاه به ایشان، گفتند: از حضور در جمع شورای پژوهش و فناوری خرسندم و امیدوارم نقش مؤثری در اداره پژوهشکده ایفا نمایم. ایشان همچنین از آقای دکتر امیر پناهی تشکر کرده و خطاب به ایشان گفتند: تلاش می‌کنیم راه پرثمری را که شروع کرده‌اید باقدرت و همت مضاعف ادامه دهیم.

 

 

کلید واژه ها: پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی تودیع و معارفه


نظر شما :