برپایی غرفه معاونت پژوهشی در نخستین نمایشگاه دستاوردهای یکساله دانشگاه

۰۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۷ کد : ۲۰۸۶۲ خبر روز
تعداد بازدید:۱۷۴
بر اساس تصمیم روابط عمومی دانشگاه نخستین نمایشگاه دستاوردهای یک سال اخیر واحدهای دانشگاه در تاریخ اول تا سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ در محل خانه فرهنگ ایران دخت در پردیس دانشگاه برگزار گردید. این نمایشگاه در ساعت ۱۰:۴۰ روز دوشنبه اول اسفند ماه از سوی هیأت رئیسه دانشگاه افتتاح شد. هر یک از معاونت های ششگانه در فضای اختصاص یافته عملکرد خود را در قالب استند، پاور پوینت، تولیدات چاپی، سامانه ها و ... ارائه کردند.
برپایی غرفه معاونت پژوهشی در نخستین نمایشگاه دستاوردهای یکساله دانشگاه

 

 

در این نمایشگاه، دستاوردهای معاونت پژوهشی به صورت زیر ارائه گردید:

  1. پاور پوینت – شامل اقدامات تمامی واحدهای معاونت پژوهشی دانشگاه؛
  2. اینفوگرافی طرح های برون دانشگاهی و ارتقاء رتبه دانشگاه؛
  3. استند تفاهم نامه ها، مدرسه کارآفرینی و هدایت شغلی، پارک علم و فناوری؛
  4. استند مراکز کارآفرینی و نوآوری، و پارک علم و فناوری؛
  5. بروشور مرکز کار آفرینی و نوآوری و پژوهشکده تحول علوم انسانی دانشگاه؛
  6. میز معرفی پایگاه های اطلاعاتی؛
  7. نمایش تازه های نشر شامل کتاب های چاپ نخست و پرفروش، آخرین شماره مجلات علمی معتبر، شماره های جدید توصیه های سیاستی (4 و 5) و مجموعه کرسی های نظریه پردازی و ترویجی در پنج مجلد؛
  8. موشن گرافی پارک علم و فناوری.

رئیس محترم دانشگاه، معاونان دانشگاه، هیأت رئیسه دانشکده ها و هیأت های همراه از این نمایشگاه بازدید کردند. آقای دکتر حسین پور معاون پژوهشی دانشگاه نیز به همراه مدیران حوزه معاونت پژوهشی در این بازدید حضور یافتند. ایشان طی مصاحبه با رادیو آموزش، گزیده ای از فعالیت های پژوهشی دانشگاه را در قالب عملکرد یکساله ارائه کرده، همچنین به چشم انداز پیش رو برای بهبود و اثربخشی فعالیت های پژوهشی پرداختند.   

این نمایشگاه که با مراجعه و استقبال دانشجویان، استادان، مدیران و کارکنان دانشگاه روبرو شد، در ساعت 14:30 روز چهارشنبه سوم اسفند ماه با تقدیر از نمایندگان معاونت های دانشگاه پایان یافت. معاونت پژوهشی دانشگاه امیدوار است بر اساس تجارب حاصل از برگزاری نخستین دوره، دومین نمایشگاه، غنی تر و باشکوه تر برگزار شود.

کلید واژه ها: نمایشگاه دستاورد


نظر شما :