برگزاری مسابقه شعر خوانی و ترجمه شعر

۰۸ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۶ کد : ۲۵۸۱۶ خبر روز
تعداد بازدید:۸۹
در چارچوب همکاری های «آژانس همکاری های علمی روسیه در ایران» با دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه علامه طباطبائی مسابقه شعر خوانی و ترجمه اشعار آنا آخماتووا شاعر برجسته روس برگزار گردید.
برگزاری مسابقه شعر خوانی و ترجمه شعر

میز روسیه دفتر همکاری های علمی بین‌المللی دانشگاه با همکاری انجمن علمی دانشجویان زبان روسی و آژانس همکاری های علمی روسیه در ایران مسابقه ترجمه و خوانش اشعار آنا آخماتووا شاعر برجسته روس را در سالن مطهری دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی برگزار نمودند. در این مسابقه بیش از شست دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور شرکت نموده و در نهایت به ۹ دانشجوی منتخب در حوزه ترجمه و خوانش شعر جوایز ارزنده‌ای توسط آژانس همکاری های علمی روسیه در ایران اهدا شد.

دبیر این رویداد علمی خانم دکتر نرگس سنائی رئیس میز روسیه دانشگاه و مدرس زبان و ادبیات روسی گروه زبان روسی دانشگاه و داوران خانم دکتر مهناز نوروزی عضو هیات علمی گروه زبان روسی دانشگاه و خانم دکتر لیلیا واتینووا نماینده آژانس همکاری های علمی روسیه در ایران بودند.

گفتنی است همکاری آژانس همکاری های علمی روسیه در ایران با دفتر همکاری های علمی بین‌المللی دانشگاه در زمینه‌های مختلفی در حال انجام است و بزودی هفته زبان و فرهنگ روسی با همکاری این آژانس در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: آژانس همکاری های علمی روسیه در ایران مسابقه شعر خوانی ترجمه اشعار آنا آخماتووا


نظر شما :