انتصاب در پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی

تعداد بازدید:۵۷۷
این پژوهشکده شامل 4 گروه پژوهشی: "رصد و سیاستگذاری فرهنگی"، "مطالعات رفاه و مسائل اجتماعی"، "مطالعات زنان، کودکان و جوانان" و "مطالعات شهر و توسعه" می باشد.
انتصاب در پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی

به گزارش روابط عمومی، دکتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه طی حکمی دکتر محمد امیرپناهی، عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی را به سمت رئیس پژوهشکدۀ تازه تاسیس مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی منصوب کردند.
پژوهشکده مطالعات و سیاستگذاری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با اهدافی چون گفتمان سازی و ایجاد جریان علمی و پژوهشی در حوزه سیاستگذاری اجتماعی درکشور، مسئله محور کردن پژوهش های علوم اجتماعی و هدایت آن ها در سیاستگذاری های اجتماعی، اجرا و توسعه برنامه های پژوهشی بین رشته ای و زمینه سازی برای شکل گیری گفت و گو و تبادل دانش بین حوزه های گوناگون علمی در داخل و خارج کشور، تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه به منظور اجرای مسئولیت اجتماعی دانشگاه و اثرگذاری پژوهش ها در سیاست اجتماعی کشور در سال ۱۳۹۹ تاسیس شده است.

کلید واژه ها: پژوهشکده شامل چهار گروه پژوهشی "رصد و سیاستگذاری فرهنگی" "مطالعات رفاه و مسائل اجتماعی" "مطالعات زنان کودکان و جوانان" و "مطالعات شهر و توسعه" می باشد


نظر شما :