گزارش جایگاه اعضای هیأت علمی برتر دانشگاه‌علامه‌طباطبائی در ISC

100مقاله برتردانشگاه‌علامه‌طباطبائی در سامانه نمایه استنادی علوم ایران

تعداد بازدید:۴۲۲۴
گزارش جایگاه اعضای هیأت علمی برتر دانشگاه‌علامه‌طباطبائی در سامانه نمایه استنادی علوم ایران ISC
100مقاله برتردانشگاه‌علامه‌طباطبائی در سامانه نمایه استنادی علوم ایران

 

بر حسب گزارش استخراج شده از ISC تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری جمعاً بیش از ۸۸۰۰ مقاله با وابستگی سازمانی(affiliation) دانشگاه‌علامه‌طباطبائی اعم از اعضای هیأت‌علمی و دانشجو در سامانه نمایه استنادی علوم ایران به ثبت رسیده است.
از میان حدود 2080 مقاله ، مشمول استناد دهی سایر پژوهشگران قرار گرفته است . سرلیست ۱۰۰ مقاله برتر این بررسی به موضوعات مرتبط با مدیریت و حسابداری تعلق دارد .
از جمع بانوان عضو هیأت علمی حاضر در لیست ، می‌توان به اسامی شمس‌السادات زاهدی ، معصومه اسمعیلی ، شهلا اعزازی ، سهیلا پروین ، معصومه قاراخانی و شیوا دولت‌آبادی اشاره کرد .
در تقسیم‌بندی دانشکده‌ا‌ی ۱۰۰ مقاله برتر ، دانشکده‌های مدیریت‌و‌حسابداری با 27 ، اقتصاد با 25 ، علوم‌اجتماعی با 18 و روانشناسی‌و‌علوم‌تربیتی با 17 مقاله در صدر و سایر دانشکده‌ها با تعداد مقالات تک رقمی در ادامه این لیست قرار دارند :
18 تن از این فهرست ارائه کننده مقاله "تک نویسنده" و از آن میان سعید مشیری ، جلال دهقانی‌فیروزآبادی و محمدسعید ذکایی هر یک با 2 اثر ، ارائه کننده بیشترین مقالات "تک نویسنده" این لیست می‌باشند .به عبارت دیگر ، تنها 33% مقالات نویسندگان با مشارکت گروهی و بصورت هم‌تألیفی نگارش شده‌اند .  

 

 


-  متن کامل گزارش

-  جدول اطلاعات


 

 

کلید واژه ها: 100مقاله برتر ؛ دانشگاه‌علامه‌طباطبائی نمایه استنادی علوم جهان اسلام ISC


نظر شما :