برگزاری مدرسه تابستانی خواجه نصیر

تعداد بازدید:۲۵۰۳
مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می کند : مدرسه تابستانه کسب و کار خواجه نصیر
برگزاری مدرسه تابستانی خواجه نصیر

مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی شهریور امسال اولین دوره از رویداد آموزشی و توانمندساز "مدرسه تابستانه کسب و کار" را برگزار می کند. دوره ها و عناوین انتخابی برای مدرسه تابستانه بسته ای جامع و فشرده از آنچه کارآفرینان جوان و دانشجویان و فارغ التحصیلانی که رویای راه اندازی کسب و کاری فناورانه را در سر می پرورانند، ارائه می کند. اینوکاپ پلاس به مثابه دیباچه جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر (INNOCUP) عمل خواهد کرد. شرکت کنندگان در اینوکاپ پلاس شامل دانشجویان, فارغ التحصیلان و علاقه مندان به کارآفرینی در دوره ای سه هفته ای حول مفاهیم:

  1. راه اندازی و توسعه کسب و کار
  2. تجاری سازی فناوری
  3. یادگیری نرم افزارهای کاربردی

در قالب برنامه های کارگاهی و با حضور مجرب ترین مدرسین حوزه استارتاپی کشور شرکت کرده, ضمن کار بر روی ایده ای محوری, مدل کسب و کار خود را تدوین و آماده ورود به دنیای ارزش آفرینی می شوند.
در ادامه این رویداد آموزشی, دانشجویان و تیم های شکل گرفته میتوانند از خدمات مرکز نوآوری و رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برای تکمیل ایده و محصول خود استفاده و در مرکز مستقر شوند. همچنین جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر(آذر الی اسفند ۹۶) محملی خواهد بود که محصولات مدرسه تابستانه با حضور رقبا و داوران حرفه ای در آن به بوته آزمون گذاشته می شوند و همچنین فرصت جذب سرمایه و معرفی به سرمایه گذاران را خواهند یافت.
رویداد innocupplus با الگوی مدرسه تابستانه توسعه کسب و کار  (Business Development Summer School) برگزار می شود .
اطلاعات بیشتر از همین کانال و وبسایت مرکز نوآوری و رشد خواجه نصیر به زودی اعلام خواهد شد.

  • دانشجویان و علاقه مندان شهرستانی امکان اقامت خوابگاهی در طول دوره را خواهند داشت.
  • همچنین به شرکت کنندگان متناسب با سطح حضور در کلاس ها و کارگاه ها مدرک شرکت در رویداد اعطا خواهد شد.

 

 


نظر شما :