افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه

تعداد بازدید:۳۹۹۰
این بنا با مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر راه‌اندازی شده است و با اصلاحاتی که در طبقه‌بندی آن می‌تواند صورت پذیرد، قابلیت اضافه شدن وگنجایش یک میلیون جلد کتاب را دارد
افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه

برگزاری مراسم افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور دکتر غلامی وزریر علوم، تحقیقات و فناوری

در این مراسم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع هیئت رئیسه دانشگاه، مدیران، روسای دانشکده‌ها، اعضای هیئت علمی و کارکنان در سالن کنفرانس ساختمان جدید کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه حضور پیدا کرد. در ابتدای این نشست، رئیس دانشگاه به ایراد سخن پرداخت. دکتر سلیمی ضمن خیر مقدم به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سخنانی به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در دانشگاه طی چهار سال گذشته پرداخت و عنوان کرد: این دانشگاه در چهار سال گذشته حرکتی را در راستای ساخت و توسعۀ دانشگاه در حوزه‌های مختلف آغاز کرده‌است.

این بنا با مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر راه‌اندازی شده است و با اصلاحاتی که در طبقه‌بندی آن می‌تواند صورت پذیرد، قابلیت اضافه شدن وگنجایش یک میلیون جلد کتاب را دارد. مرکز ارائۀ خدمات کتابخانه دیجیتال نیز در این فضا طراحی شده است که در حال حاضر ۳۰۰ هزار منبع خارجی در دسترس دانشجویان، استادان و پژوهشگران قرار داده است. این کتابخانه که تجهیز آن با همکاری بنیاد قلم‌چی انجام شده است، ظرفیت پذیرش هزار دانشجو به صورت هم‌زمان را دارد . تلاش شده است ساختمان این کتابخانه با ویژگی معماری سبز بنا شود و ۸۰درصد نور آن به صورت طبیعی تامین گردد.

کلید واژه ها: افتتاح کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه علمه طباطبائی


نظر شما :